رفتن به محتوای اصلی
x

بیانیه معاون محترم فرهنگی دانشجویی دانشگاه دکتر کرباسی در خصوص شهادت رئیس جمهور محترم آیت الله دکتر سید ابراهیمی رئیسی و همراهان ایشان

بیانیه معاون محترم فرهنگی دانشجویی دانشگاه  دکتر کرباسی در خصوص شهادت رئیس جمهور محترم آیت الله دکتر سید ابراهیمی رئیسی و همراهان ایشان.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

« يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً فَادْخُلِي فِي عِبادِي وَ ادْخُلِي جَنَّتِي »؛

تو اي روح آرام يافته، به سوي پروردگار بازگرد در حالي كه هم تو از او خوشنودي و هم او از تو خشنود است، پس در سلك بندگانم در‌آي، و در بهشتم وارد شو.


روح بلند خادم الرضا و خادم ملت و سیدالشهدای خدمت به ملکوت اعلا پیوست.
به راستی که این دنیای فانی توان تحمل این بار امانت را نداشت. مردی که از تبار مولایش علی بن موسی الرضا بود و درخدمت امام زمانش و نایب بر حق ایشان و امت قدرشناسش بود که در نهایت در راه خدمت رسانی به دعوت پروردگارش لبیک گفت.
رئیس جمهوری که به راستی نمونه والا و ترازی برای مدیریت جهادی بود. شیفته خدمت بود نه تشنه قدرت. یاور کوخ نشینان بود نه یار کاخ نشینان. دیندار بود و مردم سالار.مردی که میدان دار عرصه دیپلماسی بود و دوشادوش یار دیرینه اش ، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آن مرد میدان رزم، خار چشم مستکبرین و ضد انقلاب بود.
بدین وسیله شهادت رئیس جمهور محبوب قلوب امت و مغتنم انقلاب و همراهان ایشان را خدمت ساحت مقدس ولی عصر امام زمان (عجل الله تعالی و فرجه الشریف) و نایب بر حقش امام خامنه ای (مد ظله العالی) و عزیز و امت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال در خواست علو درجات را برای ایشان دارم.