رفتن به محتوای اصلی
x

شرح وظایف

رییس اداره تغذیه: آقای علیرضا صفدریان

 

شرح وظایف:

  • نظارت بر حسن اجرای وظایف کلیه بخش های زیر مجموعه اداره تغذیه از جمله واحد اتوماسیون تغذیه، واحد بهداشت، انبار تغذیه، ناظران، آشپزخانه و سیستم طبخ غذا
  • نظارت بر حسن اجرای قرارداد منعقد شده با شرکت پیمانکاری مربوطه
  • تهیه آنالیز و گرم بندی مواد غذایی و ارائه به مدیریت دانشجویی جهت مناقصه تهیه، طبخ و توزیع غذا
  • تعامل با واحد تدارکات جهت تهیه مواد غذایی مورد نیاز جهت طبخ غذا
  • برگزاری جلسات و  انجام هماهنگی لازم  با مسئولین و نمایندگان واحدهای مختلف جهت انجام مراسم ها و همایش های مورد درخواست
  • هماهنگی با مدیریت محترم دانشجویی و بر اساس شرایط تهیه مواد اولیه  به منظور تنظیم برنامه غذایی ماهیانه
  • پیگیری تعمیرات و خرید تجهیزات مورد نیاز
  • ارائه راهکارها، انتقال تجارب و آموزش کارکنان زیر مجموعه در راستای انجام وظایف محوله
  • پیگیری نصب، تعمیر و نگهداری دستگاههای رزرو، تحویل و افزایش اعتبار
  • انجام هماهنگی های لازم با عوامل اجرایی شرکت طرف قرارداد ( سرآشپز ، آشپزها و خدمه ) ( به منظور رفع مشکلات موجود ، جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و ارتقاء سطح کیفی طبخ و توزیع غذا و اصلاح روش های طبخ)
  • ایجاد هماهنگی درون بخشی و برون بخشی جهت اجرای مناسب برنامه های اداره تغذیه
  • بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ...
  • نظارت بر تهیه آمار و ارائه گزارشات و تائید نهایی جهت ارائه به مراجع مربوطه 
  • تهیه و تدوین برنامه عملیاتی واحد مربوطه
  • مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات اداری
  • هماهنگی و شرکت در جلسات و کمیته ها
  • انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین ومقررات مربوطه
  •  

 

 

کارشناس تغذیه: خانم مریم عارف

 

شرح وظایف:

  • نظارت بر فرآیند مدیریت خدمات غذایی دانشگاه (شامل خرید مواد غذایی، کیفیت مواد غذایی، انبارسازی، آماده سازی، طبخ، نگهداری و توزیع غذا ...)
  • نظارت و پایش باقیمانده مواد غذایی و ضایعات و کنترل هزینه های ناشی از آن
  • نمونه برداری تصادفی از مواد غذایی و ارسال آن به آزمایشگاه مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه جهت تائید قابلیت مصرف آن
  • تهیه ، تنظیم و تغییر برنامه غذایی ماهیانه جهت افزایش میزان رضایت مندی دانشجویان
  • مطالعه و بررسی برنامه غذایی دانشگاه های دیگر در جهت ایجاد تنوع در برنامه غذایی در راستای افزایش میزان رضایت مندی دانشجویان
  • تهیه و تنظیم فرم نظر سنجي از دانشجويان در مورد كيفيت غذا جهت برنامه ريزي هرچه بهتر و اقدام در راستای بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات
  • رسيدگي به انتقادات و پيشنهادات دانشجويان در مورد تغذيه
  • همکاری با مسئول بخش تغذیه در برگزاری جلسات کمیته تغذیه ، طرح و بررسی مشکلات موجود
  • همکاری و هماهنگی با مسئول بخش تغذیه در انجام تحقیقات کاربردی جهت ارتقاء کیفیت خدمات غذایی
  • همکاری و هماهنگی با کارشناس بهداشت محیط مرکز طبخ غذا برای نظارت بر وضعیت بهداشت و سلامت کارکنان بخش تغذیه و ارتقاء کیفیت خدمات غذایی
  • برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزش تغذیه برای پرسنل دانشگاه با هماهنگی کارشناس تغذیه معاونت درمان
  • برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزش بهداشت و تغذیه برای پرسنل واحد خدمات غذایی با همکاری کارشناس بهداشت محیط
  • انجام امور محوله از طرف مافوق و ارائه گزارش
  • گذراندن دوره های آموزشی منظم و ادواری مرتبط با حیطه کاری

 

مسئول واحد اتوماسیون تغذیه: آقای مهدی حقیقتی

 

شرح وظایف:

  • تهیه آمار روزانه غذای رزرو شده و تحویل به امور اداری اداره تغذیه
  • حضور به موقع و پاسخگویی مطلوب در راستای پیشگیری از مشکلات احتمالی و اتلاف وقت
  • تدوین برنامه نرم افزاری اتوماسیون شامل؛ تنظیمات عمومی، قیمت غذا، سلف ها و گروههای مختلف خوابگاهی و غیر خوابگاهی
  • تعویض و یا رفع مشکل کارت های قدیمی و فعال نمودن آنها در سامانه مورد عمل0
  • صدور کارت تغذیه برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی متقاضی دریافت کارت تغذیه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه
  • درخواست و پیگیری خرید کارت تغذیه در شروع هر ترم و سایر مواقع بر حسب نیاز و ضرورت
  • انجام تسویه حساب با دانشجویان فارغ التحصیل
  • هماهنگی و پیگیری انجام تغییرات مورد نیاز در برنامه نرم افزاری اتوماسیون به منظور دسترسی سریع و آسان دانشجویان و پرسنل  به امکانات مختلف برنامه
  • کنترل و بررسی ارتباط دستگاههای تحویل غذا در سلف ها با  نرم افزار مربوطه و رفع مشکلات، قبل از شروع زمان توزیع غذا در هر وعده غذا
  • بررسی و کنترل انتقال اطلاعات مربوط به دستگاههای تحویل غذا قبل از شروع هر وعده غذایی
  • به روز رسانی فایل نرم افزاری در دستگاههای تحویل غذا به منظور انجام تغییرات لازم
  • تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات سامانه مورد عمل و نگهداری و انتقال در محلی غیر از نرم افزار مربوطه
  • حذف یا اضافه کردن دستگاه تحویل غذا در محل های توزیع غذای قدیم یا جدید و برقراری ارتباطات  دستگاههای نصب شده با نرم افزار مورد عمل
  • انجام هماهنگی های لازم به منظور به روز رسانی لینک دانلود نرم افزار اتوماسیون تغذیه
  • کنترل و بررسی عملکرد صحیح سامانه افزایش اعتبار و رزرو اینترنتی در ابتدای هر روز
  • انجام تنظیمات  قسمت نظرسنجی در  سامانه تغذیه  جهت ارائه نظرات برای دانشجویان و کارمندان در راستای ارتقای خدمات و بهبود کیفیت غذا.
  • ارسال دستگاههای خراب  و دریافت دستگاههای معیوب به شرکت پیمانکار جهت تعمیرات
  • تهیه و ارائه گزارشات مالی مورد  درخواست حسابداری حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی
  • انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین ومقررات مربوطه

 

 

کارشناس اتوماسیون تغذیه: آقای بهزاد گلکار

 

شرح وظایف:

  • تهیه آمار روزانه غذای رزرو شده و تحویل به امور اداری اداره تغذیه
  • حضور به موقع و پاسخگویی مطلوب در راستای پیشگیری از مشکلات احتمالی و اتلاف وقت
  • تدوین برنامه نرم افزاری اتوماسیون شامل؛ تنظیمات عمومی، قیمت غذا، سلف ها و گروههای مختلف خوابگاهی و غیر خوابگاهی
  • تعویض و یا رفع مشکل کارت های قدیمی و فعال نمودن آنها در سامانه مورد عمل0
  • صدور کارت تغذیه برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی متقاضی دریافت کارت تغذیه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه
  • درخواست و پیگیری خرید کارت تغذیه در شروع هر ترم و سایر مواقع بر حسب نیاز و ضرورت
  • انجام تسویه حساب با دانشجویان فارغ التحصیل
  • هماهنگی و پیگیری انجام تغییرات مورد نیاز در برنامه نرم افزاری اتوماسیون به منظور دسترسی سریع و آسان دانشجویان و پرسنل  به امکانات مختلف برنامه
  • کنترل و بررسی ارتباط دستگاههای تحویل غذا در سلف ها با  نرم افزار مربوطه و رفع مشکلات، قبل از شروع زمان توزیع غذا در هر وعده غذا
  • بررسی و کنترل انتقال اطلاعات مربوط به دستگاههای تحویل غذا قبل از شروع هر وعده غذایی
  • به روز رسانی فایل نرم افزاری در دستگاههای تحویل غذا به منظور انجام تغییرات لازم
  • تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات سامانه مورد عمل و نگهداری و انتقال در محلی غیر از نرم افزار مربوطه
  • حذف یا اضافه کردن دستگاه تحویل غذا در محل های توزیع غذای قدیم یا جدید و برقراری ارتباطات  دستگاههای نصب شده با نرم افزار مورد عمل
  • انجام هماهنگی های لازم به منظور به روز رسانی لینک دانلود نرم افزار اتوماسیون تغذیه
  • کنترل و بررسی عملکرد صحیح سامانه افزایش اعتبار و رزرو اینترنتی در ابتدای هر روز
  • انجام تنظیمات  قسمت نظرسنجی در  سامانه تغذیه  جهت ارائه نظرات برای دانشجویان و کارمندان در راستای ارتقای خدمات و بهبود کیفیت غذا.
  • ارسال دستگاههای خراب  و دریافت دستگاههای معیوب به شرکت پیمانکار جهت تعمیرات
  • تهیه و ارائه گزارشات مالی مورد  درخواست حسابداری حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی
  • انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین ومقررات مربوطه

 

ناظرین آشپزخانه: آقایان سید حسین حسینی

 

شرح وظایف:

 

  • کنترل کیفیت مواد اولیه مصرفی جهت طبخ غذا در آشپزخانه از نظر داشتن علامت استاندارد، تاریخ تولید، انقضاء و کنترل علایم ظاهری محصول از نظر رنگ، طعم و ...
  • نظارت بر کلیه مراحل آماده سازی مواد اولیه و طبخ غذا از حیث رعایت بهداشت و مسائل کیفی
  • نظارت بر نحوه توزیع غذا
  • نظارت بر بهداشت فردی کلیه کارکنان و کارت بهداشت
  • نظارت بر بهداشت محیط آشپزخانه و سلف سرویس ها و تجهیزات پخت
  • ارائه گزارش به رییس اداره تغذیه
  • کنترل سردخانه ها از نظر بهداشتی، مواد موجود در سردخانه، دما و ...