رییس اداره تغذیه: آقای علیرضا صفدریان
شرح وظایف:
- نظارت بر حسن اجرای وظایف کلیه بخش های زیر مجموعه اداره تغذیه از جمله واحد اتوماسیون تغذیه، واحد بهداشت، انبار تغذیه، ناظران، آشپزخانه و سیستم طبخ غذا
- نظارت بر حسن اجرای قرارداد منعقد شده با شرکت پیمانکاری مربوطه
- تهیه آنالیز و گرم بندی مواد غذایی و ارائه به مدیریت دانشجویی جهت مناقصه تهیه، طبخ و توزیع غذا
- تعامل با واحد تدارکات جهت تهیه مواد غذایی مورد نیاز جهت طبخ غذا
- برگزاری جلسات و انجام هماهنگی لازم با مسئولین و نمایندگان واحدهای مختلف جهت انجام مراسم ها و همایش های مورد درخواست
- هماهنگی با مدیریت محترم دانشجویی و بر اساس شرایط تهیه مواد اولیه به منظور تنظیم برنامه غذایی ماهیانه
- پیگیری تعمیرات و خرید تجهیزات مورد نیاز
- ارائه راهکارها، انتقال تجارب و آموزش کارکنان زیر مجموعه در راستای انجام وظایف محوله
- پیگیری نصب، تعمیر و نگهداری دستگاههای رزرو، تحویل و افزایش اعتبار
- انجام هماهنگی های لازم با عوامل اجرایی شرکت طرف قرارداد ( سرآشپز ، آشپزها و خدمه ) ( به منظور رفع مشکلات موجود ، جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی و ارتقاء سطح کیفی طبخ و توزیع غذا و اصلاح روش های طبخ)
- ایجاد هماهنگی درون بخشی و برون بخشی جهت اجرای مناسب برنامه های اداره تغذیه
- بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذی ربط و ...
- نظارت بر تهیه آمار و ارائه گزارشات و تائید نهایی جهت ارائه به مراجع مربوطه
- تهیه و تدوین برنامه عملیاتی واحد مربوطه
- مطالعه، بررسی و تحلیل بخشنامه ها و قوانین و مقررات اداری
- هماهنگی و شرکت در جلسات و کمیته ها
- انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین ومقررات مربوطه
کارشناس تغذیه: خانم مریم عارف
شرح وظایف:
- نظارت بر فرآیند مدیریت خدمات غذایی دانشگاه (شامل خرید مواد غذایی، کیفیت مواد غذایی، انبارسازی، آماده سازی، طبخ، نگهداری و توزیع غذا ...)
- نظارت و پایش باقیمانده مواد غذایی و ضایعات و کنترل هزینه های ناشی از آن
- نمونه برداری تصادفی از مواد غذایی و ارسال آن به آزمایشگاه مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشگاه جهت تائید قابلیت مصرف آن
- تهیه ، تنظیم و تغییر برنامه غذایی ماهیانه جهت افزایش میزان رضایت مندی دانشجویان
- مطالعه و بررسی برنامه غذایی دانشگاه های دیگر در جهت ایجاد تنوع در برنامه غذایی در راستای افزایش میزان رضایت مندی دانشجویان
- تهیه و تنظیم فرم نظر سنجي از دانشجويان در مورد كيفيت غذا جهت برنامه ريزي هرچه بهتر و اقدام در راستای بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت خدمات
- رسيدگي به انتقادات و پيشنهادات دانشجويان در مورد تغذيه
- همکاری با مسئول بخش تغذیه در برگزاری جلسات کمیته تغذیه ، طرح و بررسی مشکلات موجود
- همکاری و هماهنگی با مسئول بخش تغذیه در انجام تحقیقات کاربردی جهت ارتقاء کیفیت خدمات غذایی
- همکاری و هماهنگی با کارشناس بهداشت محیط مرکز طبخ غذا برای نظارت بر وضعیت بهداشت و سلامت کارکنان بخش تغذیه و ارتقاء کیفیت خدمات غذایی
- برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزش تغذیه برای پرسنل دانشگاه با هماهنگی کارشناس تغذیه معاونت درمان
- برنامه ریزی جهت برگزاری دوره های آموزش بهداشت و تغذیه برای پرسنل واحد خدمات غذایی با همکاری کارشناس بهداشت محیط
- انجام امور محوله از طرف مافوق و ارائه گزارش
- گذراندن دوره های آموزشی منظم و ادواری مرتبط با حیطه کاری
مسئول واحد اتوماسیون تغذیه: آقای مهدی حقیقتی
شرح وظایف:
- تهیه آمار روزانه غذای رزرو شده و تحویل به امور اداری اداره تغذیه
- حضور به موقع و پاسخگویی مطلوب در راستای پیشگیری از مشکلات احتمالی و اتلاف وقت
- تدوین برنامه نرم افزاری اتوماسیون شامل؛ تنظیمات عمومی، قیمت غذا، سلف ها و گروههای مختلف خوابگاهی و غیر خوابگاهی
- تعویض و یا رفع مشکل کارت های قدیمی و فعال نمودن آنها در سامانه مورد عمل0
- صدور کارت تغذیه برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی متقاضی دریافت کارت تغذیه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه
- درخواست و پیگیری خرید کارت تغذیه در شروع هر ترم و سایر مواقع بر حسب نیاز و ضرورت
- انجام تسویه حساب با دانشجویان فارغ التحصیل
- هماهنگی و پیگیری انجام تغییرات مورد نیاز در برنامه نرم افزاری اتوماسیون به منظور دسترسی سریع و آسان دانشجویان و پرسنل به امکانات مختلف برنامه
- کنترل و بررسی ارتباط دستگاههای تحویل غذا در سلف ها با نرم افزار مربوطه و رفع مشکلات، قبل از شروع زمان توزیع غذا در هر وعده غذا
- بررسی و کنترل انتقال اطلاعات مربوط به دستگاههای تحویل غذا قبل از شروع هر وعده غذایی
- به روز رسانی فایل نرم افزاری در دستگاههای تحویل غذا به منظور انجام تغییرات لازم
- تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات سامانه مورد عمل و نگهداری و انتقال در محلی غیر از نرم افزار مربوطه
- حذف یا اضافه کردن دستگاه تحویل غذا در محل های توزیع غذای قدیم یا جدید و برقراری ارتباطات دستگاههای نصب شده با نرم افزار مورد عمل
- انجام هماهنگی های لازم به منظور به روز رسانی لینک دانلود نرم افزار اتوماسیون تغذیه
- کنترل و بررسی عملکرد صحیح سامانه افزایش اعتبار و رزرو اینترنتی در ابتدای هر روز
- انجام تنظیمات قسمت نظرسنجی در سامانه تغذیه جهت ارائه نظرات برای دانشجویان و کارمندان در راستای ارتقای خدمات و بهبود کیفیت غذا.
- ارسال دستگاههای خراب و دریافت دستگاههای معیوب به شرکت پیمانکار جهت تعمیرات
- تهیه و ارائه گزارشات مالی مورد درخواست حسابداری حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی
- انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین ومقررات مربوطه
کارشناس اتوماسیون تغذیه: آقای بهزاد گلکار
شرح وظایف:
- تهیه آمار روزانه غذای رزرو شده و تحویل به امور اداری اداره تغذیه
- حضور به موقع و پاسخگویی مطلوب در راستای پیشگیری از مشکلات احتمالی و اتلاف وقت
- تدوین برنامه نرم افزاری اتوماسیون شامل؛ تنظیمات عمومی، قیمت غذا، سلف ها و گروههای مختلف خوابگاهی و غیر خوابگاهی
- تعویض و یا رفع مشکل کارت های قدیمی و فعال نمودن آنها در سامانه مورد عمل0
- صدور کارت تغذیه برای دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی متقاضی دریافت کارت تغذیه بر اساس قوانین و مقررات مربوطه
- درخواست و پیگیری خرید کارت تغذیه در شروع هر ترم و سایر مواقع بر حسب نیاز و ضرورت
- انجام تسویه حساب با دانشجویان فارغ التحصیل
- هماهنگی و پیگیری انجام تغییرات مورد نیاز در برنامه نرم افزاری اتوماسیون به منظور دسترسی سریع و آسان دانشجویان و پرسنل به امکانات مختلف برنامه
- کنترل و بررسی ارتباط دستگاههای تحویل غذا در سلف ها با نرم افزار مربوطه و رفع مشکلات، قبل از شروع زمان توزیع غذا در هر وعده غذا
- بررسی و کنترل انتقال اطلاعات مربوط به دستگاههای تحویل غذا قبل از شروع هر وعده غذایی
- به روز رسانی فایل نرم افزاری در دستگاههای تحویل غذا به منظور انجام تغییرات لازم
- تهیه فایل پشتیبان از اطلاعات سامانه مورد عمل و نگهداری و انتقال در محلی غیر از نرم افزار مربوطه
- حذف یا اضافه کردن دستگاه تحویل غذا در محل های توزیع غذای قدیم یا جدید و برقراری ارتباطات دستگاههای نصب شده با نرم افزار مورد عمل
- انجام هماهنگی های لازم به منظور به روز رسانی لینک دانلود نرم افزار اتوماسیون تغذیه
- کنترل و بررسی عملکرد صحیح سامانه افزایش اعتبار و رزرو اینترنتی در ابتدای هر روز
- انجام تنظیمات قسمت نظرسنجی در سامانه تغذیه جهت ارائه نظرات برای دانشجویان و کارمندان در راستای ارتقای خدمات و بهبود کیفیت غذا.
- ارسال دستگاههای خراب و دریافت دستگاههای معیوب به شرکت پیمانکار جهت تعمیرات
- تهیه و ارائه گزارشات مالی مورد درخواست حسابداری حوزه معاونت دانشجویی فرهنگی
- انجام سایر امور محوله طبق حیطه شغلی و قوانین ومقررات مربوطه
ناظرین آشپزخانه: آقایان سید حسین حسینی
شرح وظایف:
- کنترل کیفیت مواد اولیه مصرفی جهت طبخ غذا در آشپزخانه از نظر داشتن علامت استاندارد، تاریخ تولید، انقضاء و کنترل علایم ظاهری محصول از نظر رنگ، طعم و ...
- نظارت بر کلیه مراحل آماده سازی مواد اولیه و طبخ غذا از حیث رعایت بهداشت و مسائل کیفی
- نظارت بر نحوه توزیع غذا
- نظارت بر بهداشت فردی کلیه کارکنان و کارت بهداشت
- نظارت بر بهداشت محیط آشپزخانه و سلف سرویس ها و تجهیزات پخت
- ارائه گزارش به رییس اداره تغذیه
- کنترل سردخانه ها از نظر بهداشتی، مواد موجود در سردخانه، دما و ...